Afgekeurde Reclameslogans

In een zorgmarkt past natuurlijk reclame. Maar waarmee zal een commerciële zorginstelling zichzelf aanprijzen? Het moet natuurlijk wel smaakvol zijn, niet te plat, niet te cliché, niet al te afschrikwekkend, niet te nep, niet te klef. De onderstaande slogans met hun toelichtingen zijn alvast afgekeurd.

 

Bij ons bent u niet één maar twee nummers
Als u een nummer heeft, dan telt u voor ons mee. Wij houden van nummers. Omdat u van ons twee nummers krijgt (een voor de interne administratie en een voor de uitgaande berichten) telt u voor ons dubbel mee. Zoals Wim Kan al zei: viool is altijd zo gevoelig; weet u wat nog gevoeliger is?
 


Goede raad is bij ons goedkoop!
Wij behandelen uw problemen als pluisjes, die wij door het open raam wegblazen. Ontdek hoe ook u zelf elk probleem kunt ombuigen tot een positieve uitdaging, zelfs als u te weinig wilskracht heeft, te zeer uitgeput en ontmoedigd bent.

 

 

Zelfs het theewater is bij ons voorgekookt
Dus niet alleen zijn onze therapieën voorgekookte standaardprotocollen. Deze zijn natuurlijk wetenschappelijk volledig doorgetest, dus ze passen altijd. U hoeft dus nooit bezorgd te zijn dat u maatwerk voorgezet krijgt. Dankzij ons bejegeningsprotocol en onze goede koffie voelt u zich altijd op uw gemak.

 

 

Bij ons betaalt u slechts € 150 per halfjaar voor onbeperkt gebruik van zakdoekjes, mattenkloppers, koffielepeltjes en andere geroerde of roerende artikelen.
Onze sector is dringend toe aan nieuwe vormen van financiering. Zo kunt u ons dus helpen, zodat wij u nog beter van dienst zijn en zodat wij u een schoon kopje van iets kunnen blijven serveren.

 

 

Dames, huil vandaag nog bij ons uit met watervaste mascara...
Er wordt nogal wat afgehuild bij ons ten burele. Watervaste mascara geeft u nog meer zekerheid om zonder valse schaamte na afloop van het gesprek weer naar buiten te kunnen lopen. En wij begrijpen hoe belangrijk het voor u is om zekerheid en tevredenheid te blijven uitstralen, in elke situatie.

 


Wij helpen u, gegeven de moeilijkheden en de onvoorziene omstandigheden waar we allemaal wel eens mee te maken hebben, en zonder overdreven uit te weiden in de richting van bijzaken die er niet toe doen, althans niet per definitie, om sneller te zeggen wat u bedoelt.
Aan ons heeft u echt iets.


 

Bij ons komt u beslist terug
Want uw klachten komen vast ook weer terug.


 

Bel ons vandaag nog voor een vrijblijvend intakegesprek
Een intake bij ons moet u zien als een vrijblijvend bezoekje aan een keukencentrum. Wij laten u genieten van al onze smaakvolle methodes om uw afweermechanismen te scannen en te verpulveren. We gaan het erg prettig met elkaar hebben.


 

Zie de therapie als een fase in uw leven...
Een man komt bij de dokter en zegt: dokter, ik ben gebeten door een krokodil. Dan zegt de dokter: tja, dat doen krokodillen, hè?
Aan zo'n dokter die het voor de krokodil opneemt, heeft u natuurlijk helemaal niets. Wij doen dat zo niet. Wij zien u als een persoon, en we zoeken naar de levensfase waarin u bent blijven steken. Want dat u ergens bent gestagneerd, dat is wel zeker, U moet ergens doorheen, en wij helpen u te verhelderen wáár doorheen. Daarna vertellen wij u dat uw stagnatie uw eigen keuze is, en ronden we uw behandeling af, uiteraard met uw volledige instemming.

 


Onze behandelaars zijn net zo aardig als op de foto
Bij ons kijkt u altijd in de verpletterende glimlach van een van onze medewerkers. Zoveel blijheid verwacht je op de achterflap van een boek over alternatieve geneeskunst, een waarin 'helemaal jezelf zijn', of 'alles leren loslaten' of 'je pijn leren omhelzen' wordt aanbevolen als middel tegen bijna alle kwalen.
 

 

Wij maken alles simpel voor u
U wordt van ons helemaal simpel.

 


Bij ons komt u graag op de koffie
Wij bieden onze cliënten iets te drinken aan, want zorgverzekeraars hechten veel belang aan een goede bejegening van onze cliënten. Over de bejegening zijn ook aparte evaluatievragen opgenomen in de diverse meetinstrumenten. In psychotherapie is bejegening een instrument van de behandeling, en niet een toegevoegd dingetje. Als de bejegening goed is, dan is de behandeling dat natuurlijk ook. Dat is uit onderzoek ook gebleken. Vandaar die koffie. Kwaliteit van de bejegening is bovendien veel gemakkelijker te meten dan kwaliteit van de behandeling, dus dat komt goed uit!

 


Bij ons gaat u altijd lachend de deur uit!
Wij begrijpen uw ellende volkomen en wij zullen u eraan helpen herinneren dat andere mensen het nog veel slechter hebben dan u. U zult de positieve kansen in uw leven weer opnieuw gaan herkennen, en net zo blij worden met ons als wij met u zijn. Want zo blij als wij zijn met uw ellende, zo blij is niemand dat!

 


Wij vinden een plekje voor al uw rotgevoelens
Want daar gaat het toch om: met geef het een plek wordt tegenwoordig bedoeld: hou op met zaniken. Daarom is het zo belangrijk om alles een plaatsje te kunnen geven. De mensen houden dan weer van u, logisch toch?

 


Relativeren kunt u bij ons leren!
Absoluut! Als u niet kunt relativeren, dan kunt u eigenlijk niets, en dan zult u zichzelf altijd in uw overdreven gevoelens blijven rondwentelen.
 

 

U hoeft alleen maar te geloven in uzelf!
Dankzij uw geloof in uzelf kunnen wij iets voor u betekenen! Ons hoeft u niet te vertrouwen.
 

 

Nu bij ons drie aanmeldklachten voor de prijs van twee!
Uiteraard zijn we bereid om meer te doen dan waarvoor we betaald worden. Wij splitsen uw complexe psychische klachten op in de diverse DSM-classificaties; hiervan maken wij drie afzonderlijke zorgtrajecten en wij berekenen vervolgens slecht twee daarvan.

 


Wij maken van alles wel een psychische aandoening
Wij zien in alles behandelbare pathologie, zelfs in uw luiheid, in uw leugenachtigheid en in uw tegenzin om u bij ons aan te melden. Dat betekent dat u het zelf nooit kunt helpen dat u zo bent, of zo bent geworden. Wij ondertekenen altijd wel een verklaring die u aan uw arbo-arts, directeur, woningbouwvereniging, advocaat, of echtgenoot kunt overleggen, zodat u krijgt wat u nodig heeft en zodat u niet hoeft te voldoen aan de eisen die anderen aan u stellen. Wij problematiseren voor u het vanzelfsprekende, wij verwisselen voor u trivialiteit met diepzinnigheid, onwil met onvermogen, aanstellerij met lijdensdruk.

 


Bezoek nu ook onze vestigingen in New York en Dubai!
We willen graag als een wereldconcern overkomen, en daarom wordt u alvast verwezen naar onze gefotoshopte advertentie op Times Square. De vestiging in Dubai is nog niet helemaal rond.

 


Onze reclameslogans staan onder permanente kwaliteitscontrole
Een betere vlag levert sneller geld op dan een betere lading. Wij zijn daarom meer geïnteresseerd in onze slogans dan in onze cliënten. U heeft dus van ons niets te vrezen, we maken alleen nog maar reclame.