Klachten, geschillen en privacy |
||
Indien U een klacht heeft, dan zijn er verschillende mogelijkheden. Zie hierover ook de informatie-folder voor cliënten. Er is een overeenkomst met de Stichting Zorggeschil, waarvan u als cliënt van EDT Maastricht gebruik kunt maken voor het behandelen van een geschil. Er is een overeenkomst met Quasir B.V., voor het indienen van een klacht, het verzoeken om bemiddeling of het stellen van een vraag. U kunt overleggen met onze cliëntenraad. U kunt ons klachten- en geschillen-reglement en ons privacy-reglement inzien. Zie ook enkele opmerkingen over het doorgeven/aanleveren van diagnostische gegevens aan de zorgverzekeraar en van andere gegevens aan de NZa. Zie ook ons beleid inzake uitgaande brieven aan externe instanties (zoals arbo-diensten). Tenslotte is er de mogelijkheid van cliëntenbelangenbehartiging door stichting Netwerk Client-en-Raad Zorg (NCZ). Voor meer informatie : https://ncz.nl/ondersteuning/voor-clienten. Voor contact: info@ncz.nl
|
||